Hitta grafiska designtjänster i Real Deal

Idag finns det många grafiska designers som erbjuder tjänster online. Kanske för många. Den här artikeln omfattar några användbara behov av att veta om grafiska designers och vad man ska leta efter när man beställer en logotypdesign, broschyrdesign eller någon av de otaliga skälen att beställa en grafisk designtjänst för ditt företags eller företags bildbehov. Grafisk design stockholm dessa dagar (som alla tjänster idag) har varit på en nedåtgående bild för en tid nu (i den här Designerens åsikt). Ta till exempel logotyper. Jag kan inte berätta hur många logotyper jag ser ut där med en swoosh eller svepande grafik som skottar ut som om de kretsar i texten som utgör logotypen. Jag skulle vilja säga att designersna som skapade tusentals swoosh-logotyper där ute, utnyttjade denna häftklammer för design eftersom det var den bästa lösningen för deras klient. Jag kan bara höra dem som säger hur det här enkla elementet är verkligen en komplex och utvecklad "mindre är mer" -inriktning till deras kunds design och värda varje droppe av de hundratals dollar de laddar för det. Jag skulle vilja säga det men tyvärr är det inte så. Jag säger inte att om du har en swoosh i din logotyp så har du blivit scammed av en falsk grafisk designer som vill göra en snabb penga på en enkel design som fångar ditt öga. I själva verket har jag till och med använt en swoosh eller två i mina mönster (men vanligtvis på min kunds begäran och absolut inte som det enda inslaget i designen). Vad jag säger är att när du tittar på hur många logotyper där ute finns med detta grafiska swoosh-element blir det ganska uppenbart att en hel del grafiska designkällor idag försöker få sina beställningar fyllda så fort som möjligt utan att faktiskt sätta tanken in i syftet med designen och kundens behov. Det är ledsen men sant att de flesta företag av något slag i denna dag och ålder fokuserar mer på att se ut som ett företag än att egentligen vara ett företag. Hur många gånger har du beställt något för att ta reda på senare var det bara en gimmick som är utformad för att få försäljningen. Så hur vet du om du anställer en riktig grafisk designer fokuserad på att göra verkligt designarbete och inte bara en av de många bedragarna där ute och försöker se ut som om de lägger tid och tanke på din design som du betalar dem bra pengar för? Ett bra ställe att börja är fakta.

Comments

Popular posts from this blog

CBSE exam paper leak: Made to pay for board mistakes, say students; updates

Säkert affärslån - Livslängdsföretag

Småföretagslån - Tillfredsställande kommersiella idéer